חיפוש שיעורים
 
חפש
ניהול לידים

ניהול לידים - כי לא  מספיק רק ליצור אותם

מהי השאיפה של כל בעל עסק? השאיפה היא כמובן להגדיל את קהל הלקוחות שלו. לכן לא פעם, גורמים שיווקיים שפועלים בעולם הלידים, ינסו לשכנע אתכם שהדבר החשוב ביותר - הוא שתאספו כמה שיותר לידים שיאפשרו לכם להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר. אולם, חשוב לעשות קצת סדר בנתונים. מעבר לאיסוף של הלידים, חשוב מאד להשתמש במקביל גם בכלים של ניהול לידים. כלים אלו מאפשרים לכם לנהל, אלרגן ולסדר את הלידים שלכם, לדרג אותם ולבצע מעקב חכם אחריהם.
 

מה כלי הניהול נותנים לכם?

ראשית, כלים של ניהול לידים מאפשרים לכם לבצע מעקב חכם אחרי כל ליד. כך למשל, אם כבר נוצר קשר עם האדם שמאחורי הליד והוא הבהיר שהוא לא מעוניין - תוכלו לסמן אות וכאדם לא רלוונטי ולהורידו מהרשימה, לפחות בכל מה שנוגע לשירות שאתם מציעים. מנגד, אם כבר נוצר קשר והאדם התעניין - תוכלו להפוך אותו ללקוח ולא להתייחס אליו כליד פוטנציאלי בלבד.
מעבר לכך, ניהול לידים יאפשר לכם לבצע פילוח הרבה יותר מדויק של כל הלידים שאספתם או קיבלתם. כך למשל, תוכלו לפלח את הלידים לפי אזור מגורים, לפי מגדר, לפי רמת ההשלכה, או לפי העדפות נוספות הקשורות יותר לעסק שלכם. שימו לב שלא כל ליד יהיה באותה איכות ולא כל ליד בהכרח יועיל - ורק באמצעות מערכת ניהול לידים אתם יכולים לקבל את תמונת המצב האמתית על הלידים כפי שהיא.
 

באיזו מערכת כדאי להשתמש?

יש כמובן מגוון רחב מאד של מערכות ניהול לידים בישראל. חשוב מאד לראות שהמערכת תאפשר לכם לתקשר היטב מול הגורמים שאתם עובדים עימם, רצוי שהיא תהיה כמובן בעברית, ויש לוודא שהיא
תאפשר לכם לבצע פעולות מקוונות מתקדמות, כדי שתהליך הניהול יהיה אפקטיבי ככל האפשר.